logo

Vivolis.ro: combinație între călătorie, inovare online și …film

Ca marketer călător, am și eu un “fetish” profesional: sunt fascinată de campaniile și proiectele istețe, creative, inovatoare. Care-și propun depășirea barierelor auto-impuse de jucătorii dintr-o industrie (și de ce ar face excepție industria turismului?). Așa că ocombinație de călătorie, tehnologie online și film de călătorie nu putea decât să mă incite și să mă facă să îndrept scannerul meu de marketer către invitația primită la evenimentul de lansare a vivolis.ro, prima platformă online full mobile dedicată rezervărilor de servicii turistice – bilete de avion, hoteluri și pachete super city break.

Lansarea Vivolis.ro cu Raluca Ioana Dumitru – General Manager OVI Travel și Cristian Curus – Strategy & Development Manager OVI Travel

Lansarea Vivolis.ro cu Raluca Ioana Dumitru – General Manager OVI Travel și Cristian Curus – Strategy & Development Manager OVI Travel

Da, experiența de călător începe mult mai devreme decât urcarea în avion sau în mașină către destinația visată.  Ea începe din momentul în care te hotărăști să cauți varianta optimă pentru o vacanță reușită, din momentul în care butonul de search îți devine partener de călătorie. Acest insight de la consumatori, de la călători, l-au înțeles cei de la agenția Ovi Travel, care au decis să investească în două platforme online inovatoare, OVI Red Bookings, B2B (business-to -business, adresată agențiilor de turism partenere) și Vivolis.ro, de tip B2C (business-to-consumer, adresată publicului larg, călător). În Vivolis.ro s-au investit deja 250.000 euro, sunt planificând alți 100.000 euro până în decembrie 2015, estimându-se vânzări de 1.000.000 euro până atunci.

Prezentul și viitorul pe Vivolis.ro

Prezentul și viitorul pe Vivolis.ro

Vivolis.ro permite acum căutări complexe, cu 90.000 de hoteluri (țintind 140.000 până la finalul anului), zboruri de la 450 de companii aeriene și se focusează pe un nou concept, ce vă va deveni foarte drag: SUPER CITY BREAK. E acel city break căruia îi stabilești ziua plecării și îi adaugi câte nopți poftești, până la … 7 (șapte :D). Cel mai interesant este însă modulul de căutare, una extrem de flexibilă, ce-ți permite chiar să cauți cazare în jurul unui obiectiv turistic cunoscut. Și fiindcă tot plec curând la Londra, iată o căutare în apropiere de Kengsington palace, unde intenționez să stau (nu chiar în palat :) ).

Căutare flexibilă, inclusiv după puncte de interes din orașul vizitat

Căutare flexibilă, inclusiv după puncte de interes din orașul vizitat

Recunosc, sunt multe de spus despre Vivolis.ro, pe care puteți intra și încerca propriile voastre căutări. Veți descoperi cu această ocazie prima platformă online full mobile dedicată rezervărilor de servicii turistice, intuitivă, cu design responsive, adaptabilă oricărui tip de dispozitiv de pe care este accesată: desktop, laptop, tabletă sau telefon mobil, luând forma ecranului dispozitivului, în timp ce își păstrează aceleaşi funcții. Platforma permite inclusiv accesul la servicii de asistență inovative și o gamă largă de metode de plată, asigurând și servicii de asistență personalizată, oferite pentru prima dată în Europa de Sud-Est prin două aplicații mobile populare în rândul utilizatorilor, WhatsApp și Viber, în completarea asistenței clasice, prin call center-ul vivolis.ro.

Asistență, comandă și plată prin Viber și WhatsApp

Asistență, comandă și plată prin Viber și WhatsApp

Plata serviciilor prin Viber și WhatsApp, cu identificare automată a tipului de card

Plata serviciilor prin Viber și WhatsApp, cu identificare automată a tipului de card

Spuneam că inovarea tehnologică asociată unui marketing inteligent sunt puncte de real interes pentru mine. Sper că și pentru voi, împletind utilul platformei online cuzâmbetul adus de spotul Vivolis.ro, unul care aduce în prim plan dilema fiecărei familii călătoare: ce alegem, meci la Barcelona sau scuba diving în Maldive. Aceasta e întrebarea!

Ok, veți spune, am vazut tehnologia, am înteles inovarea și marketarea sa inteligentă. Ce legătură au toate acestea cu… filmul de călătorie? Au una mare chiar, fiindcă Ovi Group și Vivolis.ro organizează săptămâna aceasta, între 23 și 25 mai, primul festival de film destinat călătoriilor: HipTrip, desfășurat la Cinema Eforie și Cinema Unison, unde vor fi găzduite proiecții de film legate de călătorii și workshop-uri cu profesioniști din domeniu. Intrați aici pe linkul HipTrip pentru a vedea programul festivalului pe zile. Printre filmele pe care aveti ocazia să le vedeți la HipTrip, se numara: Wild Carpathia (cele trei părți, cu intrare liberă), Buena Vista Social Club, One Giant Leap: What About Me?, Zarafa, Life In A Day, Britain In A Day, A Map For Saturday, Into The Empty Quarter sau 7 Days In Havana.

Pe tema acestui festival voi reveni curând cu un articol special. Merită!

HipTrip, primul festival de film destinat călătoriilor, 23-25 mai

HipTrip, primul festival de film destinat călătoriilor, 23-25 mai